jissus ja.

Helt vrickad dag! Vaknade runt 11 i ett jävligt kallt hus... Helen var bredvid mig och hon satt helt klistrad framför datan och paradise hotel. Vi gjorde värsta frukosten, faktiskt. Sen vidare till havdhem för att hämta mamma, som skulle lämna lotter i grötlingbo och massa mer. Men jag och helen fick iaf en skumtomtspåse var, så det var väl värt det! Lämnade av helen på hemse, sen komvi inte längre än till hejde försen bilen framför oss körde av och ner i diket. Stackars lilla tanten var helt skärrad! Stannade en bil som försökte dra upp dem med nej det gick inte, så vi erbjöd dem skjuts till stan men de skulle promt ha med sig bilen och brgaren skulle komma och dra upp dem. Visst, vi körde vidare och kom inte längre än 3 kilometer till försen vi ser att bärgaren håller på att dra upp en annan bil, och precis när vi kommer får han upp bilen ur diket på andra sidan vägen, och då gasar gubbfan på och håller på att köra in i oss och bilen bakom. Jag skrek, mamma skrek och greppade handatagen och jag höll på att klämma sönder ratten fan! Jag var faktiskt rädd, men mamma var snäppet värre. Sen höll hon hårt i handtaget resten av vägen till stan. 
In till stan kom vi, hämtade upp syrran och började julhandla i en JÄVLA fart, shupp-shupp 2,5 timmar sen var vi klara! Jossan tränade och jag och mamma slog in alla julklappar i jossans lägenhet. 
På vägen hem stannade vi på havdhem för att lämna av paket och nu är jag tillbaka i ett jävligt kallt hus... 



Nu ska jag äntligen sova under mitt härliga duntäcke som bäddade i idag, måste sova för ska upp tidigt imorgon, ska vara barnvakt åt mina kusiner från burgsvik Nathalie&Moa imorgon hela dagen. Vi ska nog ner och fika vid farmor, sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på! Sen ska jag även bada med laget på tisdag kväll, mys! :)

Puss&godnatt ♥ 


Nathalie





Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0