"Jag vet vem jag är när jag är hos dig"

Bara 4 skoldagar kvar nu! Det konstiga är att det känns som om man inte alls har gåttlänge i skolan sen hästlovet, men ändå kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde hele höstlovet. Haha! Men det har i vilket fall som helst gått fort och denna måndag är snart över, kommer slockna tidigt ikväll efter ha pluggat sönder om hinduismen som vi ska skriva en stor uppsats om imorgon. Imorgon är de även träningen igen!! :)

Hoppas pappa kommer bli glad för min julklapp jag ska ge honom, känner mig faktiskt lite påhittig när jag tänker på vad han ska få! har liksom lagt ner lite tid och själ i det hela, hoppas han blir gald iaf. Känner jag min pappa rätt kommer han nog fälla en liten tår :)

Haha gjorde en ganska rolig sak på gympan idag - Goalboll. Det är liksom en sport för blinda.. Hela laget för högst ha 15 % syn, men eftersom alla i vår klass har synen kvar, så fick vi ha ögonbindlar. Man ska liksom göra mål med en boll som låter och sen ska man rulla den mot det andra laget som är i andra sidan av salen, och då ska det laget försöka rädda bollen genom att höra vart den är! Det var iaf ganska kul, och det roligaste är att se när alla andra spelar!

Tror jag måste ta tag i plugandet nu, sen laga lite käk och sen däcka framför tvn med glass&kolasås. Bra idé Camilla!

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0