It´s on your shoulders.

Känslan av att veta att helgen kommer bli bra, den känns underbar! Lite småkonstigt att helen inte ska va med på något som sagt, men vi ses ju på söndagen och lite innan de me! på fredag hoppas jag de bli klassfest och krogen och på lördag blir det badbalja med A i Burgsvik. Tror de blir en kanon helg!

Skrev en lång uppsats om hinduismen idag, tror det gick helt okej, eller jag hoppas det iallafall. Får ju slutbetyg i Religon A till jul, så hoppas det gick vägen.

Träning ikväll, ser fram emot det. Ser lite indre fram emot att köra ut till hemse dock. Snö är inte kul när man ska köra bil kan jag säga, jag är ju skitnervös i varje sväng typ!

Nu får jag göra något klokt, laga mat, läsa i svenska boken och sen dra mig mot innebandyträningen!

Pussisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0