I skolan

Jag läste igenom mina gamla blogg inlägg och kollade vad jag skrev förut, jag var faktiskit ganska påhittig då! Jag skrev hela tiden att det aldrig hände något, eller att jag inte kom på något att skriva, eller att annat som gjorde att bloggningen inte gick bra. Men ändå var det bättre än vad jag bloggar nu, helt otroligt att folk fortfarande läser den. Jag skriver så sjukt ointressant! Spelar roland som helen brukar säga, jag skriver ju mest för min egen skull. Kul att ha sen, som nu, det är kul att läsa vad jag skrev typ förra året! Det är otroligt hur mycket jag har ändrats och hur mitt liv såg ut i våras, för nu är det heeeelt annorlunda.

Imorgon iaf så drar jag och helen till sthlm för att se melissa horn! ÄNTLIGEN säger jag bara, som vi längtat! På dagen ska vi fotograferas på The Studio på Kungsgatan, hoppas det blir kul! Jag tror det, och ska nog köpa något kort om de blir bra. På torsdagen i sthlm blir det nog en heldag på stan! GREAT!

Puss&kram på er gullisar.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow vad kul med the studio :)

2009-12-08 @ 18:03:06
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0