Dags att nosa kudde!

Jag(med lite hjälp av frida och elin) fick ihop julklapps rim till alla julklappar jag köpt! Förutom den till min farbror, för de orkade jag lixom inte för när vi är vid farmor på julaftons förmiddagen så är det bara en snabb julklappsutdelning! Men till mamma, pappa och min syster så har jag rimmat! Alla rim är väl inte så bra, men blev nöjd med den till pappa.

Är jag helt ute och cyklar eller har inte paradise hotel börjat kl 22 förut? För nu gjorde det inte det tydligen, blev lite ledsen i ögat när jag knäppte på tvn. Fast den filmen som går nu är helt okej, så ska inte klaga!
Egentligen borde jag inte se tv, utan träna lite mer på NK-redovisningen som jag ska ha imorgon, så tror jag ska göra det lite nu innan jag somnar.

Kommer nog sova gott inatt, har ju hela magen full med knäck, såååå godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0