And if you want me too be real deep, I´ll hook you up with some poetry.

Gårdagen var kanon kul och andree blev kanon full! Ska inte säga så mycket... det var iaf sjukt kul! Det var jag, Andree, Crille och Rasmus och vi gjorde lite allt möjligt - snöbollskrig,sköt raketer(inge kul), drack och badade balja. Blev en ganska tidig kväll, var hemma runt halv ett tror jag? Och mamma var jobbig as hell, skulle prata massa, men jag mådde mest illa.. men hon bäddade om mig tillslut iaf :)

Idag har var handlat massa gott till julen, och till julgodiset vi ska göra på onsdag! JAG ÄLSKAR JULEN!! På onsdag blir det julbak, slå in paket, klistra på rimmen som jag så duktigt gjort och sen städa massor.
Fast jag ska städa nu lite, med spotify på högsta, ett stort glas julmust(som inte ska hamna i strumplådan), så ska jag städa mitt rum och badrummet! Wish me luck!

HELEN KOMMER SEN!<3


Puss&kram, ha en härlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0