sjung hopp f a d d e rrrrr a llanlej. SKÅL ?

Personalfest igår, fyfan va lyckat det blev! Först var det tävlingar och kräftor hemma vid Börje&Ewa, sen dansade vi sjukt mycket och bara hade de underbart! Haha thailändarna är skönast i världen, typ Net, haha jag har på film när hon säger att hon älskar mig på thaländska - SANDRRAKON! hihi, lille Net. Sen är hon rolig när hon ska skåla på svenska: Skål ta mi fan, eller skål gubbjävel! haha, iaf så drog vi upp till fiket efter för vi hade bokat bord, haha alla satt helt lugnt och lyssnade på trubaduren, men sen kom vi o ställde oss längst fram o alla skratta åt oss, ajmen vafan man lever bara en gång och vi hade as kul iaf! Kvällen var crazy som alla andra tisdagar har varit den här sommaren och idag mår jag som jag förtjänar, fyfaaaaan.


Nu ska jag sovee, sen kommer min Emmaälskling till mig ikväll så ska vi mysa med AndreeÄlskling, fast han vet inte om de ännu bara, hihihi.

Pusspåer, haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0