Lördag

Igår var det min sista jobbdag för denna sommar! Jobbde hela 11 timmar, vi hade spelning och krogkvartetten spelade, hur mycket folk som helst! Dagen avslutades i Andrees säng med några folk och filmen stockholm boogie. haha, de var ganska dråpligt kul, kom hem halv 3 typ, sen sov jag fram till 12 idag, heaven!

Idag var det Visby som gällde, kollade när syrran och Endre IF spelade mot Sveriges Landslag! Vilken underbar match det var att kolla på och resultatet slutade med 6-6 :) Efter det åkte jag till min nya lägehet i Visby, flyttade in lite saker och hämtade min nyckel, fan va härligt! Flyttar in resten på måndag, Längtar! Sen drog jag och pappa oss mot donken och käka, sen bar det av till Jonna och Havdhem! haha, jonna korkade just upp en flaska rosévin, och kvällen är ung!

På tisdag morgon bär de av till Norrköping med bästa! Hoppas på en sjukt kul veceka med mkt festande! Det är ju hur mkt som helst som händer när vi är där, typ augusti festivalen och rixfm festivalen, så nu jävlar brudar! Sen utgång i Sthlm på lördag kvällen, JAA! jag är en lycklig människa just nu!

Nu: Jonna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0