Innebandyinnebandyinnebandy

Det är verkligen det bästa som finns! Lyckad match idag, även om vi förlorade med 5-4 mot Ingmarsö, vi kämpade bra och skall vara riktigt nöjda eftersom vi inte tränat speciellt mycket med klubba på de senaste månaderna. Bra kämpat brudar! :) Och jag gjorde min debut i backposition..

Kvällen spenderades med Emma och vi gick på bio, baksmällan! jag har typ aldrig skrattat så mycket, fyy faan vilken dundersupermegarolig rulle! den ska jag garanterat se fler gånger.

Du är ett stort jävla frågetecken, och jag vet ingenting... helt ärligt -  jag vet ingenting.

Nu ska jag deppa med glass&jordgubbar, tjing.


Kommentarer
Postat av: sofie

Du var as grym som back! plus att jag har baksmällan :P

2009-08-31 @ 09:41:33
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0