happyface?

ja, faktiskt! helen&jonna mina två sötnosar gör mig så lycklig. vi dissade kubbvm totalt och myste på helens terass istället, so much better. Haha, o felicia dina sms förgyllde vår afton, fylltrys :)

Nu ska jag sova, sen jobba imorognbitti, sen ledig på kvällen och då blir det, det vanliga, J&H. jiha! tänk framåt, så jävla mkt jag ser fram emot. jag har körkort, ska köpa bil efter sommaren, ska åka till norrköping i en vecka med bästaste brudarna, ska flytta in i lägenhet med skönaste brudarna, jag ska spela innebandy hela hösten, jag SKA TA STUDENTEN I VÅR, jag slutar snart jobba(bara en vecka kvar typ), åh kan inte bli mkt bättre!


Nu - min efterlängtade säng som jag inte sovit i på 6 veckor?!?!?! :D

Kommentarer
Postat av: fyllot

jag är iaf glad att jag roade någon! ;)

2009-08-02 @ 19:28:30
Postat av: Camilla

Haha, jo för oss roade du till tusen:D

2009-08-02 @ 20:21:23
URL: http://snibboen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0