"uuuh iii uuuh aa tjeng tjeng wallaballa bingbang"

Jo, som sagt i överskriften- jag saknar innebandyn. Har inte spelat på typ en vecka, och nästa träning är inte försen på tisdag(!!!!) jag hatar att vara sjuk, det kommer alltid när man som minst vill va de. När innebandy säsongen börjar gå mot sitt slut så kommer solen, det är bra för annars vet i fan vad man hade gjort om dagarna. Innebandy, innebandy, innebandy jag tänker inte på något annat typ, haha. men det är kul, för nu ska jag o Johanna från damlaget va med och planera KM:et ! Ohh va jag längtar!

Händer ganska mkt nu faktiskt: Sthlm-globen-krogen- med Johanna, fylla 18 bast, Hela måndagen med pirr i magen och halv fem då jävlar, körkort, planera KM:et, tyskarna kommer 16:e maj, vi åker till sthlm med klassen i slutet av maj och sen ska man hinna med allt skolarbete mitt i allt det här också. Så jag ångrar mig, jag kommer inte hinna med solen ett piss.


Later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0