They bring me to you - Joshua Radin

Back on track , tillbaka till skolan imorgon då. Det är faktiskt helt okej att börja skolan igen, träffa alla och så. Men man skulle inte tacka nej till ännu en vecka i Burgsvik naj. Den här skolveckan kommer gå superfort tror jag iaf, slutar ju vid lunch både tis och ons, sen är det bara tors och fre kvar, sen dreegar jag och Johannapannaunderbara till sthlm för en helg med hur mkt kul osm helst! Åker upp på fredag efter skolan och stannar tills söndagkväll. På fredagkvällen får vi se vad vi hittar på, sen på lördagen har vi fullspäckat schema! Först globen och innebandy finalerna både dam och herr, sen blir det utgång på kvällen såklart! Eftersom jag fyller år på söndagen så kan vi ju gå ut på lördagen efter kl 12, så det kommer bli hur kul som helst! Hoppas Tessan kan hänga på också, det vore toppen! Synd bara att lilla Elin inte fyller försen i Juni, kommer sakna di gpå min första riktigt krogenkväll. menmen, du får ju dras med mig på min födelsedag då jag kommer va kanonbakis, härligt va ? :) hihi. Sen på självaste födelsedagenm blir det nog mys med pappa. Får se om jag hinner träffa Linus en sväng också, det var ju ett tag sen nu så det ska jag nog klämma in. Kanske om han vill hänga med oss småtjejer ut, haha! 

 


Nu blir det matlagning: Ris, nuggets och äckligt god currysås! mummamumma, och snart kommer Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0