Melissa Horn - Sen en tid tillbaka

Som i vanllig ordning blev det inte som jag tänkt mig igår. Middagen blev stressig som tusan, eftersom snälla Albin kom och hämtade mig i Burgsvik för nu var det mysdags i Nybro med gänget! Lite gitarrspelande och mys, sen blev det för kallt så vi drog till Camilla och spelade lite Buzz och såg en OTROLIGT bra film, haha naj det var nog världens största B-film efter filmen Bratz, för den ligger solklart etta på den listan. Det var mys iaf, och jag hade supertrevligt. Mysigast var att träffa Camilla igen såklart<3  sen tog jag och Elin hennes underbara raggaråk hem till henne och sov, jag slocknade typ direkt, jag tror jaghade feber :S Känner mig fortfarande helt snurrig i bollen.

NU: SOLEN! :)


Kommentarer
Postat av: jonnaak.blogg.se

var josie and the pussycatdolls inge bra?:P haha

2009-04-12 @ 13:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0