Melissa horn - New York

Haha kvällarna blir verkligen inte som man tror! Igår var det först mys med släkten som gällde.Det var gott och vi hade trevligt som vanligt, kollade Talang bland annat. Så långt är jag me! Sen blev det helt plötsligt stressigt och inte som jag trodde kvällen skulle sluta. Jag trodde jag skulle på spelningen på fiket, men najnaj. Kvällen slutade i Jonnas stuga i Havdhem med massa folk, prat och mys och hela kvällen slutade med att vi satt och åt knäckemacka med skagenröra och drack påskmust i Jonnas kök mitt i natten. Jaa, man får se hur den här kvällen slutar, det jag vet nu är iaf att jag ska hem och äta middag vid pappa med faffa klockan 6. Jag vill hemskt gärna hem till Ronström som är hemma nu, men tror inte jag har ngn skjuts. Ska bli så härligt när man fått körkortet, så kan man ta sig va fan man vill.

Dags att dra på sig lite snyggare kläder och fixa sig lite.
Puss på er my darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0