kvart i tre

Jo klockan har rullat iväg till ganska mycket nu. Vad blev det av den här kvällen egentligen? eller den här dagen rättare sagt. Den blev iaf verkligen inte som jag hade tänkt mig. Nejnej, men det var väl lika bra det. Jag hade kul med Andree hela kvällen iallafall. kolla lite Ronny&Ragge! Jag tjatade om att han skulle följa mig hem men naj, latefanskap. Men aja, han är liten, jag får väl tänka på det, klockan är ju ganska mycket trots allt. Min lilla skitunge!

När jag tänker efter har hela dagen vart helt skruvad. Massor som hänt som jag verkligen inte trodde, och saker som inte hände som jag trodde skulle hända. Jag vet inte om de här sakerna var bra eller dåligt, jag är schitzo, jag vet.

Nu blarrar jag bara på om saker ingen fattar så det är la lika bra att jag nosar kudde, ska bara ha tag i snibboen först, hatar att sova själv.


// delad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0