första april

Ja, och jag har redan blivit lurad och klockan är bara 11.. Imorse skickade johanna sms om att hon blivit magsjuk och inte kunde följa med i helgen på distrikstlags SM:et. Skit tänkte jag, och blev ledsen. Menmen, några minuter senare kom det APRIL APRIL. och jag har nog aldrig blivit så glad av ett April skämt!

Aja, senare i eftermiddag vet jag inte riktigt hur min dag ser ut. Jag ska iaf ner på körkolan en sväng och checka och boka lite saker, det vet jag. Men sen är det bara ett blarr. Ska jag ha utvecklingssamtal klokan 3? Går Emma med på gymmet? Ska jag och Elin på bio ikväll? Orkar jag göra min Italienska läxa? hmm, hoppas jag hinnner med allt det där, för då kommer jag kunna somna med ett leende på läpparna!

NU, tråkigt arbete om Norrbotten på Turismen. blä&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0