18 år, hell yeah

Eller? Lördagen blev ju verkligen inte som jag tänkt mig. Efter innebnady finelerna i globen drog jag, johanna och elin oss till till Södertälje för att umgås och ha lite förfest hemma vid Linus. sen kom vi nte mycket längre av ett och annat skäl, nämner inget mer ;) Så det var bara att slagga vid Linus. elin drog hem och Johanna fick hela sängen såklart, så jag o Linus fick trängas i en liten minimal soffa. På självaste 18-års morgonen blen det dagen efter käk på max, jippie vilken bra början! nja och bättre blev det inte, Linus körde johanna till tyresö och Johanna mådde inge bra så fick sitta fram, jag offrade mig och satt bak, och där fick man sitta trångt för han har en stor äcklig baslåda i hela baksätet, mindre kul, + att han kör som en dåre. Vi hann inte mer än att åka iväg sen fick vi stanna och "ta luft", hatar att bli åksjuk.
Aja, linus skulle iväg o köra cross, så han slöppte av mig vid pappa. Vi åkte och bowlade och sen åt vi thaimat med Elin o Johanna, mums! sen bar det av med båten, en härlig sovstund på tre timmar för min del. skönt.


Nu sitter jag här i världens mysigaste tröja och ska plugga lite teori till körkortet, puss på er.


Kommentarer
Postat av: Elin.

En händelserik helg gumman! Jag älskardig, saknar dig redan!<3

2009-04-21 @ 12:09:47
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/
Postat av: Camilla

skoja inte! jag älskar dig me, hur mkt som helst mitt hjärta<3 missu

2009-04-21 @ 14:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0