helg, underbara helg.

Awsome med helg! Äntligen lite ledigt från detta crap i skolan. Matte B kan ju slänga sig i väggen och filosofi lika så. Ibland undrar jag om ens lärarna kan tycka att det är kul att undervisa i såna idiotiska ämnen. dubbelsuck från min sida iaf.

Aja, nog pratat om tråkiga, värdelösa ämnen.. Ikväll blir det match mot Dalhem på konstgräset vid rävhagen. Ikväll ska vi verkligen vinna tjejer. Ikväll ska vi visa vad vi går för. Ikväll    , ja ikväll   , ikväll då gäller det.

Sen ska jag och Johanna mysa i min lilla stuga och se på film och invänta pappa som kommer med båten runt halv 12. Antingen ska vi åka hem till burgsvik på kvällen där, eller så gör vi det imorgon bitti. Får se hur det blir, men i vilket fall som helst blir det mys med Johanna efter matchen.

Nu 14.20 är det dags för min sista lektion, historia. great not.

puss på er hotties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0