Mamma idag

Känns som om jag går i skolan bara för att ha håltimmar? haha, nu siter jag här och har håla ända fram till kl 11. Ska skriva klart mitt tal som jag ska hålla nästa vecka, och så ska jag rätta min skriftliga intervju. Ganska skönt med håla för då hinner man med saker som man igentligen skulle ha gjort hemma, som man alltid skjuter upp på. Mamma kommer äntligen in till stan idag! vi ska hälsa på kära moffa på sjukhuset ska vi göra<3 Sen ska vi gå på stan en sväng för jag har hitta min drömjacka! Hoppashoppashoppas jag får den av mamma :) Den var ganska dyr, men hoppas mamma är på bra humör. Ikväll blir det nog Matte B för hela slantjävlen. ELIN LUNDBERG! JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Elin,

Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar dig älsklingen. Du gör mig glad, mitt socker i kaffet ;) Men snart snart jätte snart ska jag få krama dig, och prata med dig massor! Jag längtar gumman! Ringas ikväll? liten stund ringer jag dig:) måste prata med dig en liten stund höra din röst hjärtat! även hur mkt jag saknar dig vet jag att jag har dig med mig vart jag än går du är bäst och JAG SAKNAR DIG "SUPERDUPERJÄTTESJUKT" mycket!<3

2008-10-07 @ 13:36:01
URL: http://elinlunebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0