Godnight!

Jag tänkte snart kila i sängen. Men jag blev så ruskigt sugen på att skriva ett inlägg, så bäst att göra det innan man kryper i säng så man sover gott sen.
Kvällen började med att pappa ringde och sa att han hade satt in pengar på kontot så skulle jag unna mig en bra middag och massa godis! Jag kilade direkt iväg och köpte kyckling och så gjorde jag kycklingwook med ris :) , sen köpte jag massor med kinder bueno som är det godaste man kan ha, jag njuter som en idiot av varje bit. i´m in love.
Mitt i maten kom helen och fixk då också smaka av min superdupergoda wook. Vi gick åter igen till affären för helen blev sugen på wienerbröd, men dom var tyvärr slut. sorry for you. hon köpte nötter istället(?) , tjockis som jag är så köpte jag två kinder bueno till. Sista delen av kvällen var vi med Davve. Det var kul, länge sen jo, puss på dig.


Nu ska pluggisen öva på sitt tal som ska hållas på fredag.

Puss&purr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0