FINALLY

Ohh ja, problemet med bloggfan är over! Äntligen fungerar den som den ska o jag ska dra mig i kragen o börja blogga for real.

Helgen har varit helt underbar! Fastlandet med världens bästa lag, fy helvete va ni är sjukt sköna i skallen. jag har nog aldirg skrattat så mycket i mitt liv. Innebandy är en så enormt stor del av mitt liv, och jag är glad att det är  just NI jag får uppleva den känslan med. Puss på er alla godingar.

Åh, de var så kul att äntöigen få träffa min skrutt Elin i stockholm. Du får mig att må som en prinsessa och jag blir så jävla glad av dig. <3

Hör och häpnad, jag ligger ganska bra till med läxorna! För en gångs skull är jag klar med ganska mycket. Två uppsataser som ska vara klara tills på fredag är nu finished! Har bara gudningen i Botaniska trädgården och Talet på svenskan kvar innan lovet! och äckel matte b såklart, suck.

Imorgon ska jag till Naprapaten, hoppas det går bra. orkar inte mer.

ho fame, ciao

Kommentarer
Postat av: Amanda

känns verkligen som att innebandyn är på topp just nu. allt går uppåt (: & jag måste säga detsamma, alla ni tjejer är underbara ! tack för en härlig helg ( såhär i efterhand ) kärlek <3

2008-10-22 @ 21:35:37
URL: http://maaandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0