doktorn idag

Idag var de då läkarbesök för min del. På hemse idag då, först var det EKG koll, sen var det prat och kläm och titt överallt! Sen vidare till labben och ta äckligt blodprov i armen så klämde dom ut blod i 4 olika rör. Sen åkte jag och mamma och hadlade sen tillbaka igen och kissa i en mugg, och tillsist fick jag nässpray som ska vara bra för mina jävla bihålor. Så fick jag en remiss om röntgen på sjukhuset så ska dit någongång nästa vecka. Det jobbiga är att dom inte vet va fan felet är? Blir det inte bättre av allt det här skiten då ger jag upp. Just ja, ska börja gå till sjukgymnast och skit eller vad det var också. suck, jag orkar inte mer.


NU SKA JAG GOSA MED SNIBBOEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0