by night

Ett gott skratt förlänger livet? , isåfall kommer jag leva tills jag är hundrafemtielva år. Så mycket som jag skrattade idag på showen har jag inte gjort på evigheter. jag behövde verkligen de skratten. Jag och Siri åkte alltså upp med båten i morse och efter 3 timmars sovande på färjan så var vi redo att invadera kista gallerian. Lunchade med Pappa och handlade massor med fynd, ett par as fräna baggy jeans bl.a.
Vi blev hämtade och skjutsade hem till pappas lya och åt mycket god köttfärspaj, mumma. Sen var de dags, ÄNTLIGEN, att dra iväg för att se vår älskling. Showen var helt jävla underbar och Björn, Özz, Måns & Soran var som kungar!! jag ska verkligen se mer standup i mitt liv kan jag lova.

Nu väntar sängen för vår del , ska in och shoppa loss imorogn också :)

I´ll be back på ön imorgon natt, då min saknade helen möter mig vid båten. miss you<3


Puss på er alla Björn fans. ( och resten får kan väl få en puss på kinden! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0