3 timmars hål

Suck, känns lite onödigt o gå tillbaka till skolan klockan kvart i 3 för 45 minuters svenska. Men jag måste nog de, för ligger efter så mycket på talet vi ska hålla, bara för att jag var sjuk hela förra veckan. Så det blir att pallra sig iväg, men först ska jag och Emma ha vår vanliga sovtimme nu såhär på måndagseftermiddagen. Jag vet att jag är ganska usel på att uppdatera, men jag ska bli bättra. (hur många gånger har jag inte ságt det?!) , men camilla ska ta sig i kragen(!!) Just nu flyter allting på. SM-kval nu i helgen på fastlandet, de ska bli sjukt kul! Åker upp med morgon båten på lördag och spelar alla matcher på söndagen, så då blir det en hel dag med underbara laget i storstaden :) Hoppas jag hinner bli friskare tils dess så jag iaf kan spela en match! Jag är så sjukt innebandy sugen nu så det går inte att förklara! O ändå har jag bara vart borta från det en vecka. Jag tror jag är sinnessjuk! Nu ska jag och Emma mysa i sängen med alla mina underbara kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0