17/10

Äntligen, älskade höstlov! Det här lovet är så sjukt jävla välbehövligt och jag ska verkligen stressa ner och inte tänka på skolan eller något annat äckligt jobbigt. Oh Lord va jag ska ha kul den här veckan!
Några saker som är planerat:

Lördag - Innebandy match mot Endre. På kvällen blir det mys med Helen, Jonna och Elin<3
Tisdag - Innebandy träning <3
Onsdag - Naprapaten i Visby.
Torsdag - IB träning, älska <3
Lördag - Carina 30års fest, fy fan va kul!! :)

Och på onsdagen efter lovet blir det sthlm med Emma och Siri, vi ska se på vår lilla älskling björn gustafsson! Sen på torsdagen bli det shopping i vår huvudstad.
Och det bästa av allt : Elin åker med mig hem den helgen och vi ska ha mys, bara vi två <3


Älsklings Elin, jag älskar dig.



Love
// C


Kommentarer
Postat av: Elin,

Jag älskar dig också<3

2008-10-18 @ 13:03:31
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0