I´ll promise you that.

Redan torsdag, vart tog den här veckan vägen igentligen? Jag ser de positivit i alla fall, för imorgon ska det bli mys, oj va jag längtar. Jag kan lov att helgen kommer svischa förbi. Ta en dag i taget, och gör den till guld.

Matte b suger, och jag bara fasar för nästa år när jag ska läsa matte C. Jag tänker välja till det  på individuella valet iofs, men man måste ju typ ha det nu vad man nu än tänker bli "när man bli stor" så det är väl lika bra o läsa det direkt.. Just nu vill jag bara ha studentdagen, fy fan vad jag längtar! Ett&etthalvt år kvar!!

jag hostar så mycket så jag tror mina lungor ska spricka, helt seriöst. Jag blir galen, jag saknar innebandyn så sjukt mycket. Jag blir så sur, kommer nog inte kunna va med i lördag på matchen. Men jag ska iaf sitta troget på läktaren, och visst ska vi putsa fönster på Alfakassan innan? Får iaf umgås med laget då, thank god.

Alla bloggar pratar om skriv torka, och jag kan säga er att jag tror jag har det jämnt.

Host&snörvel // Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0