halloween

Kan du antingen sluta upp med alltihopa, eller bara vara lite mer tydlig i dina moves, för just nu är allt bara blirrblarr..

Happ, sitter här med trötta käkar efter allt skrattande igår, och jag vet att skrattet kommer att bli en höjdpunkt ikväll också. Stackars mina käkar. Pyjamas har jag fortfarande på och jag tänker ta av mig den i allra sista sekund innan bussen går till visby. Snibboen springer runt här o mjauar om att han vill ha mat, så duktiga matte får väl krama om honom o ge honom lite catfood.

Gårdagen var helt perfekt, och systrarna Wiberg ska ha ett stort tack! Laget börjar lära känna varandra nu, härligt! Vi är ju ett ganska nytt lag med hopplockade folk, men jag tror de kommer bli riktigt bra! :)

Ikväll är det maskerad igen och jag ska va pirat! så måste fixa min outfit nu, later dudes.


Kommentarer
Postat av: Jeili

catwoman

2008-11-01 @ 18:15:40
URL: http://jeili.blogg.se/
Postat av: mandie (:

tack själva (: super mys !

2008-11-02 @ 18:02:55
URL: http://maaandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0