Första advent

Vart ska man börja? HELGEN HAR VART UNDERBAR! det hela började med att jag tog bussen upp till havdhem för att spendera kvällen med Johanna, Olivia och Jonna. Vi hade så förbannat kul! Idol, johannas kläder, shakeface, hoppbilder(där jag slår till jonna och johanna ser ut som kung fu), ehhm fnatt i dushen och massor med skratt! <3
Lördagen var det Innebandy för fullt :) Med A-laget vann vi mot klinte med 6-1. och sedan dubblade jag  och spelade även med B-laget där det blev 3-3 mor Visby Ibk. Jämn match, men mycket onödigt skit där på slutet. jävligt onödigt.
Kvällen spenderasdes med underbara pappsen och brorsan. Tacos o lite för mkt bira för en del ;) haha, sen gick vi ner och var barnvakt åt våra änglar nathalie och moa. Myyyyys! <3
Söndagen, haha. Jag, mamma och jocke hade en kul morgonstund i köket ;) haha. mamma gjorde bort sig totalt och vi skrattade! ajfan. jag har världens BÄSTA familj.<3 lite sorgligt att åka in till stan för en vecka i skolan, men mamma kommer iaf in på tisdag så ska vi julhandla :) , söndags eftermiddaggen var jag och josefin o såg Visby ibk herrar, vinst med 9-4. Min lilla slemma var där också! så fick träffa henne också! Vi sklijdes åt med en sista kommentar: "vi ses imorgon kl kvar över ett" -fan va skönt med sovmorgon!!
Jonna sleepar over ikv också , sen kommer Elin med båten fram mot kvällen<3

Du gjorde helgen ganska spec också, hihi :)
naj slut tramsat, inse Camilla. eller?


PUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0