You look so pretty, Yes you do

Nu bloggar jag ist för Camillia eftersom hon inte gör det så ofta som hon borde.

För alla er som inte känner Camilla så ska jag berätta om mitt första intryck av denna underliga människa var.
Första dagen i skolan så hade vi ett upprop och om ni inte vet så är de flesta i vår klass från stan så alla svarade duktigt och fint "ja" medans man kommer ner till Camilla Hansson från högby så hörs det ett riktigt odrentligt "JAAAOO" och man undrade om hon ens visste att det fanns bilar och skyskrapor. Efter ett tag insåg man ju det och nu efter snart ett år så vet man att hon vet det mesta.

Helt kort och gått så är Camilla en hel go tjej som jag tycker oerhört mycket om, även om hon kommer från sudret :)
Och sedan har vi en sak gemensamt; We love chinapuffar X)


Hej då din fis, Johanna Älskar dig Camilla

// Johanna Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0