yesterday was great!

Som jag hade förutspått så var gårdagskvällen helt underbar! jag tror det var en av mina bästa kvällar i mitt liv. Grillningen vid pappa var wonderful! Sen ramla typ hela släkten in en efter en och det blev samling i vår lilla ute berså (ursäkta stavningen). Sen fick alla för sig att hoppa studsmatta, oj herregud va kul det var att se alla vuxna hoppa som små barn! Aj, de kommer bilder kan jag säga! det var sjukt kul! Efter mycket skrattande på studsmattan och många roliga bilder, så begav vi oss ner till Carina och Johans husvagn och hade de mys. Dom har västa High teek(ursäkta stavningen, haha) husvagnen. Typ lagt golv i förtältet, där fanns tv och en "braskamin" som gick på el. Vi värme våra frusna tår, drack och åt gott, flätade varandras hår och kollade på melodifestivalen :)

Nu till dagens info:
Jag tvingde upp mig ur sängen efter att mamma hade tjatat flera tusen gånger, åt frukost, och sedan ut i våran enorma rabatt som vi kallar "stenpartiet". Suck. Menmen, snäll som jag är så var det bara att dra upp så många rötter och ögräs det bara gick. Det var min lilla morsdag present. Ikväll ska jag övningsköra in till stan med pappa och så ska jag plugga. Nu kan jag inte skjuta upp det mer..

Nu kollar jag på repris från Talang 2008, så bye people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0