Weekend

ja, då var det lördag igen. Veckorna går faktiskt ganska ovanligt snabbt för den här tiden på året. Allt jag vill ha nu är bara sommar. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag sa ju att jag skulle berätta för er vad jag fick på mitt muntilga prov i svenska men det blev ett förhinder så fick inte reda på det igår. Så förhoppningsvis får jag reda på det på måndag och då får jag även reda på vad jag får på mitt "väggreportage". Hope it went well.


Dagens schema ser slappt och ganska soft ut. Ska iväg på min gammelmormors 85 års middag klockan 12.45 och sen ska jag nog bara ta det lugnt med pappa ikväll. Det var superlänge sen jag umgicks med pappa en kväll. Julas kanske? om en då..

Jag tror att jag ska vara duktig och plugga lite i eftermiddag också. Har ju faktiskt prov på tisdag och det måste  jag klara. Naturkunskap är inte mitt starkaste ämne om man säger så.




Något jag saknar just nu är Turkiet med släkten 2006. Jag vill bara spola tillbaka tiden, tiden då allt var bra. Varför fattade man inte att livet lekte då? Ta vara på din tid och spendera mycket tid med dem du håller närmast hjärtat. Bara ett förslag från mig.image27

Bror och kusin i Turkiet 2006



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0