Tonight!

Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen, men jag ska bli bättre! Promise.

Ikväll blir det nog lyckat, hoppas på det iaf! De flesta tjejerna från klassen kommer, Ska bara få med mig Emma, som tur var brukar jag lyckas när jag tjatar! :) Och Ella,  där ska det också tjatas! :) Johanna kommer att vara saknad ikväll däremot.

Imorgon vet jag inte om de är fest heller, ska ännu ringa busalex <3

Jag har en  nyhet att berätta! My room is klart and jag är so happy! Det blev superfint och jag är nöjd. Ska bara få in nya persienner, två stora runda svarta mattor, en byrå och ett sängbord. Sen är jag glad som en liten kattunge.

Inte mycket mer att säga.

Take Care
Camilla








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0