So much

Just nu är det sjukt mycket tankar som flyger i huvudet. kan det bara bli sommar? , för på sommaren är bekymmerna så små, så små..

Idag har varit en piss dag rakt igenom men jag hoppas att den blir bättre framåt kvällen. Jag ska nämligen iväg på träning om 25 minuter, och då får jag träffa mina pinglor igen och då brukar jag bli gladare. Sen ska vi nog köra träningsmatch mot 91 killarna på träningen också, superskoj! Vi vinner, noooot. Sen bär det av mot lyan i visby igen och med mig har jag Albin och David. Vi ska se Champions Leage finalen och ha det mys. <3

jag känner mig faktiskt ganska duktig, har räknat ganska mycket i matteboken och jag har nu ett hum om vad som jag tror kommer komma på provet imorgon. det löser sig nog.

Nu ska jag äta upp min mat och sen ska jag packa ihop det sista till träningen , See you! 

~God must have spent a little more time on you~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0