School again

Dags att pallra sig in till stan igen för ännu en skolvecka. Fast vi är ju lediga på onsdag så då åker jag nog hem till Burgsvik igen. Annars händer det nog inte så mycket denna vecka. Lite tråkigt, men faktiskt ganska skönt! Eller jo, i helgen är det ju bal för syster, så då ska jag in och kolla på det :)

Fick besök av Jossan från sthlm idag också, hon var införbi och sa hej! det var härligt att se henne en sväng igen :)
Tråkigt att hon inte tillbringar sommaren i burgsvik bara.

Nu ska jag packa ihop de sista, sen blir det lite chill med musik. Runt halv 5 tiden ska jag övningsköra till stan med pappa och boel som ska med båten ikväll. Vi ska nog äta lite någonstans ikväll också. mys.


Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0