Myskvällar är bäst<3

Jag skrev just värsta inlägget om min långhelg, men datan vill inte va med längre o la va, typiskt! Allt försvann! Så nu kommer lite kort om helgen! den har varit supermysig!! ojojoj. Först hade jag ju festt hemma vid mig på valborg, det var lyckat! rutn 40 pers tror jag det var som mest! skojskoj! nedan är lite bilder från den kvällen! Först var vi bara tjejerna, sen kom våra havdhemsgrabbar och sen ramla det in fler folk inpå kvällen :)

aja, nu till gårdagen :) Igår grillade Jag, Helen, Albin, Gustav, Robin, Jensa, Davve, Micke och Stoffe i nybro i grötlingbo! Vi grillade korv, spelade gitarr och sjöng hela kvällen och satt framför elden och myste en bra stund :) Jag, Helen och Robin sleepa hemma vid Albin! Vi kolla på nå creepy spökgrejer på youtube där på natten, Som tur var låg vi ihop kurade i albins säng! det var lite scary... Men mys!

Aj, nu kommer bilderna!
PUSS!





Kommentarer
Postat av: Helen

Du skulle ju inte lägga in den bilden i de skicket ;) Men mys har de varit!:)

2008-05-04 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0