Hey there!


Igår var var jag och Helen hemma vid Albin. Vi kollade på Yrrol. Snacka om en helt crazy sjuk film?! Tillslut somna slöhögen, så jag och Helen kila hemmåt framåt kvällen och åt knäckemackor :) Sen plugga jag till mitt muntilga svenska prov som jag ska ha idag, och även Helen slumra då. Tillslut la jag ihop papprena och somna i min sköna, sköna säng!

Inget Norrköping för min del då, attans! Men hade inte så mycket pengar anyway. Så får ta det en annan gång! Men jag hoppas på att det blir fest på lördag i alla fall, för jag är riktigt partysugen nu!

Ikväll blir det nog bara chill framför tv:n med Grey´s Anatomy och kinapuffar! Och lite plugg, suck. Men that´s life! Denna vecka blir nog bara lugna puckar för min del, jag ska ladda upp inför den eventuella festen på Lördag :)


Take care!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0