Hello sunshine!

Jag ÄLSKAR solsken. Jag blir helt varm och lycklig av det helt enkelt. That´s it!

Dagen har varit härlig och jag vet att den kommer bli mucho nice ikväll också!
85- årsmiddagen var trevlig! God mat och släkten var samlad. Gammelmommo Alice blev glad, och då blir man själv glad för hennes skull. Hon är en härlig människa<3 Mycket prat var det om att jag var likt min pappa. Ganska många säger det nu för tiden? Själv ser jag inte så mycket likheter.

Snart ska jag kila ner till Pappa och Boel och vi ska då grilla! Sitta ute och äta också tror jag om det inte blåser för mycket. Great! :) Sen ska vi nog ner till mina kusiner längre ner på vägen och så ska vi nog fika lite. massa mys.

Föresten , jag har slått mitt rekord, här om dagen var det 30 personer som hade spanat in min blogg. Keep up the good work people!


Nu ska jag fixa lite på rummet och sen ska jag dra mig bort mot Pappa. Ha en underbar kväll allesammans!


Kärlek
Camilla

image29
Jag och min berömda snibboen<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

camilla, du och din pappa är L I K A!!! haha

2008-05-25 @ 01:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0