Helen will be here soon

Usch va jag är dålig på att uppdatera bloggen , skäms Camilla. Aja, here I am, so lets go!

Igår busade jag med min Elin hela kvällen, vi hade de mys, även fast hon var trött och inte ville busa med grabbarna. Jag som är ledig idag var superbusig, men hon ville inte utan vi myste och pratade i sängen i stället :) Det var tomt när jag vaknade, men jag träffaar ju min Elin ikväll på fotbollsträningen :)

Snart, typ om 5 minuter, anländer Helen med bussen! :D Det var också ett tag sen nu, dagarna bara rinner iväg! fast det är ju förståss posetivt, för då går de snabbt till sommaren. längtar, Sommar 2008 ska bli den bästa<3

Nej, nu har jag inte mycket mer att säga, förutom att jag ska ut o rensa vår "rabatt" nu, måste samla in 250 kronor till barn i etiopien? tror jag de var. så ja har putsat mitt fönster och ska nu ut o rensa rabatten, sen ger mamma mig de pengarna. Aj, over and out!

~Du Är Min King~

Puss!

Kommentarer
Postat av: jeili

hallå ja.. hehe, nu hittade jag hit oxå.. trevligt.. :)

2008-05-14 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0