fotbollfotbollfotboll

Älska Fotboll <3
Vinst idag med 4-1 mot P18, det känns verkligen super härligt! Jag gjorde 2-0 målet också! det är så grymt o se att alla verkligen ger allt på planen och hjälper varandra! Jag ser fram emot denna säsong som tusan. Och tjejer, Visst ska vi vinna hela skiten i år? :)

Sitter nu hemma, har just tryckt i mig en tutti frutti påse! Den ena ängeln på axeln säger: Aja baja Camilla, tänk på Beach 2008. Men den andra ( som jag gillar mest) säger: WTF! njut av livet! Så jag lyssnar på den endra ängeln idag, det är jag värd efter allt slit på planen!

Nu ska jag bara få lite bilder över msn, sen ska jag ringa Helen och sen är det sängen som gäller. Jag kan säga att den ser riktigt lockande ut!

Take Care
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0