Burgsvik-Havdhem by bikes!

Gårdagen , hmm. Mycket att berätta! Det började med att jag åkte hem från en förjävlig dag från skolan, men belive me, den blev bättre! Helen hoppa på bussen i havdhem och den äcklliga färden på bussen blev mer uthärdlig resten av vägen hem till burgsviik. Efter 3 korv med bröd och en halv rulltårt bit var vi rastlösa så in i bomben! Så vi tog våra vrålåk (2 sunkiga cyklar), och dundra iväg mot Jonna och havdhem! 15 kilometer på våra raggaråk, havdhem here we come!
Vägen var skoj, den involverade pinkpaus, godis, mycket vatten, massage och 2 slutkörda människor! Nästan i havdhem mötte vi upp Dennis med hans epa, sen skulle vi överraska Jonna. Hos Jonna befann sig även Elin och Emmie, och gissa om dom blev förvånade när vi kom på våra vrålåk och vinka som galningar! Det var en upplevelse för sig kan jag tala om! Vi snackade på Jonnas rum i cirka 2 timmar och sedan var vi på väg hem igen, 15 kilometer och 4 trötta, sega ben som kändes som spaghetti, GREAT! Men det gick, och väl hemma såg jag mitt himmelrike... my bed.

Denna dag har spenderats med Helen. Vi har solat, kännt på vattnet (för kallt för att bada!) och ätit köttfärssås och spaghetti. Och en glass! :)
Ikväll ska det tränas fotboll och pärk, härligt!


Nu ska det ut och solas igen , palla sitta vid datan när det är strålande solsken utanför! Men först... Bilder sen igår! :)


image30
Helen på språng med vrålåket!image31
Pinkpaus vid grötlingbo kyrka!image32
Våran nödproviant!
image33
Helen på vägen hem. Leende på läpparna , great :)




Later
/ C


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:21:23
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Jonna

ni är inte riktigt som alla andra :P haha !

2008-05-28 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0