Sunshine!

Såå härligt med sunshine och jag blir så glad! Sola&bada <3


I fredags jobbade jag, sjukt mkt. Men det var ju röd dag, så mycet cash! Sen på Lördagen hade vi först ett möte med alla som skulle jobba nere på campingen och vi gikc runt och kolla på allt och så, och sen trodde jag att jag skulle jobba, men det behövdes inga fler! :) Skönt! Så jag stack fort som tusan hem och hämta mina badkläder, emmie hängde på och sen bar det av mot campingen pool igen! Skönt, varmt och härligt! Vi badade med mina kusiner ett tag, tog en glass och bara hade det mys i solen. <3

Senare på kvällen grillade jag hemma vid pappa, vi hade det mys. Moa somnade tillslut i min famn, hon var helt slut efter allt lek i poolen. Min gulle<3
Efter den goda maten och en trött kusin bar det av mot hamnen med Emmie, Tove och Elin :) Vi satt och pratade lite och hade det mys. Vi begav oss hemåt runt 9 för Elin skulle hem med bussen och göra en hemlig sak. Jag, Emmie och Tove köpte då lite godis, kollade klipp på youtube och sedan satte vi på en film och slocknade!


Nu ska jag ut och lägga mig i solen och bli pepparkaka! :)

Love
/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0