Summertime!

Efterlängtade sommarlov, Härliigt!
Skolavslutningen var kanonkul :) hihi. En kväll att minnas. <
Först var vi bara tjejerna hemma i Emmies och Olivias lägenhet, sen droppa det in lite killar efterhand! sen drog vi oss vidare ner mot strandpromenaden! Där var det mycket kul folk och kvällen blev perfekt<3
Slagga vid Albin på natten, helen med! Fast Helen åkte på någon kurs på morgonen, men jag sov vidare. Halv 9 kom Albins mamma oh började städa lägenheten som han skulle flytta ur. Han hjälpte också till o städa, men jag, slöhög som jag är.. sov typ till 11 :P , men hjälpte till sen när jag vakna iaf! 

Igår, Jag sov vid min underbaring Olivia. Vi skulle ner och bada med Albin, Jim och hans tjej Lisa. Så vi tryckte in oss 5 personer i traktorn. När vi satt där ihoptryckta så starta inte traktorn för någon hade glömt tänningen på. SUPERKUL, NOT! Så vi fick helt enkelt krypa ner under täckena och se film i stället, Jag, Olivia och Albin. Men vi kittlades och pratade mest :) Mys.

Idag har jag jobbat mellan klockan 16-22. Så nu sitter jag här och väntar på att Emmie ska få sluta så att vi kan åka ner och ta ett nattdopp :) <3

Love
/ Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0