Shame on me.

Nästan lite pinsamt, har inte uppdaterat på typ en vecka. Chase, mer än en vecka typ! Måste bli ändringar..

Hmm, veckan har varit varm&skön! Har hunnit med ganska mkt! vart med massa olika folk, sett syrran på balen.(jättefint), solat, och idag har jag kollat på studenten! Fatta om jag är avundsjuk. 2 år kvar, sen då jävlar!
Imorgon vankas det försmak av mitt sommar jobb på Burgsviks camping! Ska bli kul, hoppas det kommer mycket folk så jag får lära mig mycket :) sen ska jag nog chilla på kvällen, sen är det jobb på Lördag igen! Money.


Ska se om jag kan hitta den där förbannade sladden så jag kan lägga in lite bilder från mobilen från balen och studenten. I´ll be back!


Take Care
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0