Not so good at all.

Gårdagen var lyckad och jag hade det mycket trevligt med min familj och släkt. Fulla som kastruller allihopen, det var  lite småkul o se på! Me like you guys allot<3

Dagen började ju inte så väldans great. Vaknade av att Carro slängde upp dörren på mitt rum och skrek: "Hållå, vi ska åka på fotboll om 5 minuter!". Bubblan tänkte jag och flög upp ur sängen, packade väskan, slängde mig i bilen och somnade typ direkt igen. Sen var det dags för match mot närkarna. No comments om vad resultatet blev..
Nee, tjejer. Vad höll vi på med idag? Ingen ork, ingen vilja = Ingen vinst. Nu får vi ta oss i kragen och rycka upp oss! Vi vet ju att vi kan! Eller hur? Men även fast vi loosa idag så hade vi ett leende på läpparna och det är det som är huvudsaken, jag gillar er, no matter what<3

Efter den sugiga matchen satte jag mig i bilen igen, och slumrade till såklart! Hem mot burgsvik och äta rester hemma vid Conny sen igår, Iväg på barnkalas hos min kusin, och sen upp till havdhem och fixa det sista till fotbollsskolan! puh, lång dag! Äntligen en liten stund för mig själv nu. Så nu tänkte jag dra på en film och chilla lite.

Pussar&Kramar!
// Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0