many kids

Har nu haft hand om 27 ungar tillsammans med Elin och Peter i två dagar nu på fotbollsskolan. Och det är ännu ons-tors kvar. Ungar är det finaste och det jobbigaste som finns på samma gång. Men det är kul att höra alla kommentarer faktiskt. Och busa & lura dom lite :) Bättre sommarjobb finns nog inte när jag tänker efter. Spela fotboll hela dagen med en massa ungar! Men som sagt, det är ju bara två dagar till. Sen har jag ledigt hela veckan efter midsommar och sen drar mitt schema igång på Campingen. Det ska bli kul att jobba där också, så sommaren kommer blir perfekt :) Ganska mycket fritid för har ett helt okej schema. Såå, mycket Bad, Sol och Fest. <3

Ha en härlig kväll allihopa, Nu ska jag nog fixa lite på mitt rum, lyssna på världens bästa låt och bara chilla. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0