Last goodbye<3

Jaa idag var det dags. Dags att få träffa sin nya klass som man ska gå de två kommande åren med. Det var en bra klass! Fast kommer sakna min gamla faktiskt. <3 Men Li, Freja och Emma ska jag fortfarande gå med! :) men Johanna och Siri som hade valt egen profil kom med språkklassen. sunkigt värre. Men vi ska hålla ihop tjejer! <3 Ni betyder mucho för mig.

När klockan började närma sig 1 så var det dags att cykla ner till almedalen och umgås med min härligt nuvarnade klass! Vi spelade kubb,(killarna vann för vi råka göra bort oss och slå ner kungen, fast vi ledde. Fast bra var det väl att dom vann. skrytpellar!) och myste i solen. Sen bar det av mot glassbaren för en god glass. Mina smaker var såklart, som alltid, saltlakrits och viol. :)

Igår somna jag runt 3 på natten tror jag det var. Jag och Helen var hemma vid Albin och myste. I sommar då jävlar, våran tummis, den ska bli av, och jag ska bli först! haha.  jag gillar att umgås med er mina favoriter<3
 

Nu har jag flyttat hem igen, välbehövligt <3



Ni betyder.(Johanna saknas på bilden tyvärr, men hon vet att jag gillar henne mucho)
Ni betyder. (Johanna saknas på vilden tyvärr, men du vet att jag gillar dig mucho)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0