Go Sweden!

Dagen har bara sprungit iväg. har typ inte hunnit med ett dugg. Men på slutet, en timme innan fotbollen så fick vi lite eld i rumpen, men nu slappar vi framför tv:n och våra svenska hunkar. Heja sverige!
Rosorna är köpta i alla fall och ska bara skriva lite kort till dem jag ska ge till, men det fixar jag efter att Sverige har vunnit över Grekland. Då har jag motivation.

Morgon dagen hoppas jag blir bra, snälla du som bor där uppe, NO RAIN! Först ska vi då upp till gamla skolan och se på den avslutningen. Gaah, vill spola tillbaka tiden ett år..
Efter rosutdelning, många kramar och glada nior så ska vi iväg mot våran vackra stad och festa! :)



I morse hade jag mysstund med min snibboen.

Take Care
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0