Free like a bird

Har jobbat lite idag, några timmar sådära mitt på dagen. Lite money, guttans. Ikväll kommer Jonna hit, och Dennis anländer lite senare ikväll också. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Ta ett dopp kanske. Eller se en film eller något liknande.
Imorgon är det Pärkträning som gäller! , skall bli härlans med lite träning för det behöver vi om vi ska vinna i år tjejer. ;) Aj, tur att vi har skoj på träningarna iaf! :P haha.


Midsommar var hääääärligt värre! Var på alla ställen typ. Burs, ljugarn och herte. Skoj o träffa lite folk! :) men början av kvällen var bäst med tjejerna. Ni betyder allt, ni är mitt allt och jag älskar er nu och föralltid. No matter what<3

Igår, alltså dagen efter midsommarafton, så cyklade jag och Emma och typ resten av Burgsvik till holmhällar och käka mat! Fy satan va gott, men snacka om att jag har ont i hela kroppen idag. På vägen hem åkte vi införbi hamra krog, och gissa vad som hängde där?! En livboj från Titanic(!!!). och jag blev inge glad... Shit, jag har kort på den och mig nu iaf :) Och alla ni som säger att den var fejk kan pilla er någonstans, typ Helen, Jonna och Emma. ;)




Nu har du nått gränsen.



 

Nu kommer snart Jonna, så måste rusa!


Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: Jonna

ditt söta lilla barn, den är fejk !!!!!!!!!!

2008-06-24 @ 12:43:35
Postat av: snibboen

fuck you jonna

2008-06-24 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0