Living the dream

Väckarklocka? naej fan, de är jullov fö satan! Mamma har fel, åter igen, man ska inte kliva upp ur sängen runt 9 tiden bara för att man ska få se lite solljus, för jag lovar er att solen kan titta fram lite senare på eftermiddagen också. Vakande dock ganska tidigt imorse(runt halv 12), bara för ta mammas vrålåk, med full bil(mamma, andrea och josefin), upp och äta julmiddag vid kusinerna på hemse. Efter hemse vistelsen var det tillbaka till underbara burgsvik och hem till pappa för att se min julklapp, BJÖÖÖÖRN! :) jag har kramp i magen... Mamma blev lite på lyset, och stack iväg på personalfest på fiket. Kvar blev jag o pappa i hans hus och vi bestämde oss för att lyssna på musik, titta på kort sen jag var liten och mysa framför brasan. Hittade lite småroliga kort, haha! Toh ett på pappa när han är superfin vid raukarna i austre och ett på mig och pappa sen nyår 2001. Dessa två kort är nu placerade i mina härn på min spegel, så jag kan se dom ofta<3
Efter mycket kortittande följde pappa mig hem till mammas hus och lämnade av mig där(typ 100 m, snällo pappa), där joakim var ensam hemma. Pappa gick hem till sitt och jag övertalade jocke att titta björn dvd:n med mig. Så jag fick se min älskling igeeen !! :) Joakim har nog ont i käkarna imorgon för han skrattade så hemskt åt "Benjamin" hahaa. Sen kom jockes massa polare instörtande på hans rum och de belv ett himla liv, så efter en halvtimme orkade jag inte höra på tjattret, så nu sitter jag här på mitt rum och myser med tända ljus:) summera dagen: WONDERFUL<3

Oj va text, haha. men har ni kommit såhär långt kan ni ju fortsätta läsa en bit till. Imorgon ska jag som vanligt skita i väckarklockan och vakna av mig själv(antagligen av snibboen och ziggy som har fått kattleksaker i julklapp) men aja iaf inte av ngn förbannad väckarklocka! Och senare är det spelning på fiket, så får väl gå in o proppa i mig lite pizza iaf, och kanske, hoppas, att min Emma slemma kommer så ska vi mysa med pizza o julmust :)

Naj gud va jag pladdrar, //PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0