lite smått avis

MIn älskling Elin har åkt till Thailand nu, och jag blir så avundsjuk. Jag vill också bara fly iväg från alla människor och allt julstök.. Hoppas du har det bra där nere i Hua-hin iaf gumman, saknar dig.

Snart är de jullov, vart har den här terminen tagit vägen egentligen? Allt har bara rusat förbi. Har hunnit med en de iaf:
- Vart i sthlm med siri och sett björn gustafsson
- Vart i sthlm och sett idol finalen med Johanna
- Bott ett helt läsår med underbara Elin min sambo.
- tränat innebandy för fullt
- tillbringat en del tid med helen o jonna i deras lya.

Sen nu tillsist, nu på onsdag fyller min älskade pappa 50 år. Så på lördag blir det fest! Ska bli så himlans roligt, och jag hoppas han blir glad för min, josefins och joaims present :) , Det kommer massor med folk, t.ex. älskade Olivia från sthlm. Har saknat dig, äntligen träffs vi igen<3

Nu ska jag fortsätta med min filosofi uppsats, suck.
Pusseliuss darlings.

Kommentarer
Postat av: Elin,

och jag saknar dig gumman! vill att du ska vara har! Det ar underbart har nere. Sol och bad och massor med shopping! <3

2008-12-22 @ 17:35:51
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0